[Talk-cz] Nový formulář pro nahrávání fotek Was: Re: Fotografovani rozcestniku

Marián Kyral mkyral at email.cz
Sat Apr 8 10:36:15 UTC 2017

Dne 5.4.2017 v 13:20 Marián Kyral napsal(a):
> ---------- Původní e-mail ----------
>
> Od: Milan Cerny  milancer na centrum.cz
>
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic  talk-cz na openstreetmap.org
>
> Datum: 5. 4. 2017 10:53:01
>
> Předmět: Re: [Talk-cz] Fotografovani rozcestniku

> Budu se snažit nezklamat ;-)

Tak už se to docela rýsuje. Teď jsem dodělával zobrazení většího obrázku
po kliknutí na náhled. Byl to opět boj, ale nakonec to funguje podle
mých představ.

K otestování na: http://rawgit.com/osmcz/osmcz/photoDB-gui/index.html

Poslední věc, kterou to zatím neumí, je finální odeslán fotky na server ;-)
Na to se vrhnu večer.