[Talk-cz] Nový formulář pro nahrávání fotek Was: Re: Fotografovani rozcestniku

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Duben 8 22:39:50 UTC 2017

Tak už to i nahrává. Teď jsem to docela intenzivně testoval. Ještě to
chce trochu vylepšit odezvu při nahrávání, aby uživatel věděl, že se
něco děje, ale to už je maličkost.

Jo a ty typy rozcestníků - pěší, cyklo, lyžařské… zatím nefungují - to
vyžaduje změnu na serveru, která tam zatím není.

Marián