[Talk-cz] duplicitní budovy

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 18 16:05:47 UTC 2017

Tak se zrovna nahrává oprava, ty duplicitní budovy jsou vymazané.

Celou oblast by to chtělo ještě detailně projít - JOSM tam vyhazuje spoustu
chyb.

Něco jsem opravila, něco by chtělo prohlédnout na místě, něco by mělo
stačit od počítače, ale po menších územích po částech. Podle mě jsou tam
nechané importy s jejich chybami (křížící se vodní cesty a silnice, křížící
se silnice bez křižovatek, silnice končící přilepením v oblasti , nějaké
duplicity v landuse apod., nedostatečně otagované věci - jen komentář...).
Zatím jsem jen hodila "potoky" pod zem tam, kde jednoznačně žádné nejsou na
povrchu, "odlepila" most od řeky a podobně... V RUIANu toho moc není, ale
spousta dalších budov by se dala vzít podle katastrální mapy.

Můžu se časem pokusit na dálku opravit co půjde, ale chtělo by to raději
někoho místního.

Majka