[Talk-cz] Ještě jednou rozcestníky a databáze fotek

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Duben 24 07:08:21 UTC 2017

V GPX jsou body rozcestniku, ktere namji prirazenu zadnou fotku (jeden
typ/ikona) a pak ty, ktere maji fotku ale nemaji v OSM vyplnene 'ref'
(druha ikona). S tim co pises je prave problem v tom 'nevím co ještě'
-diky reseni pomoci tagu je to proste neresitelne, kdyz si tam kazdy
dava co ho napadne.

Bye