[Talk-cz] něco se změnilo v JOSM?

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Srpen 8 10:31:14 UTC 2017

Dne 8.8.2017 v 7:25 Marián Kyral napsal(a):

> [...]
>      > neběží i když běželo. Pomohl až restart. Akorát nevím, jestli jednoho
>      > programu, obou nebo celého systému :-)
>      >
>     Cus,
>
>     tohle nefunguje tak nejak dlouhobe a na vicero webech ... bych rek, ze
>     to reseni je vice nez nestastny. Imo by lip fugoval vlastni "protokol"*
>     nez otevirani portu na localhostu.
>

> Tak ono to fungovalo, ale na http://. S příchodem https:// se do toho
> zamotaly custom certifikáty a nutnost dávat jim výjimku a celé se to, z
> pohledu běžného uživatele, výrazně zkomplikovalo.

Vsak taky pouzivat https na localhostu je naprostej nesmysl ... ale na
spouste webech to z nejakyho duvodu uz nejde ani kliknou ... trebas
https://tools.geofabrik.de/osmi/ kliknout jde id/potlach, ale josm ne.

Cemuz se ani nedivim, kdyz je na to navazana nejaka nejspis nefunkcni js
hruza vi buh odkud ...