[Talk-cz] feráta vs řetěz

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Srpen 12 09:00:24 UTC 2017

Ahoj!

> [...]
>
> Protoze osobne si myslim, ze pokud nekdo vjede na pesinu (path) tezko muze cekat 100% prujezdnost na kole, pokud ano, tezko mu pomuze jakykoliv tag. A to pisu jako nekdo, kdo jich par projel (a misty i pronesl).

Hmm. Ja bych naopak na "path" pruchodnost pro kolo cekal, protoze je
to "takova nejaka obecna stezka". Proste by to melo byt pruchodne i
pro neco jineho nez horolezce, kdyz uz je to "multi-user shared path",
coz ferrata uplne neni.

Takze ano, primlouvam se konkretnejsi znaceni, tj. =footway kdyz je to
nevhodne pro vsechno krome cloveka.

							Pavel