[Talk-cz] České názvy v Banátu

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Srpen 30 06:53:52 UTC 2017

Dne 27.8.2017 v 16:03 Michal Fabík napsal(a):

> Já bych řekl prostě:
> name=Eibenthal
> name:cs=Tisové Údolí
> alt_name:cs=Eibentál
>
> name:de tam IMHO vůbec není potřeba, když je to stejné jako samotné
> name.

Cus ... tohle se tam dava prave proto, aby se vedelo v jakym jazyce je
name. V idealnim pripade by samozrejme prvek umoznoval 0(1)-N tagu name
s parametrem lang ... ale to osm neumi, takze se to dela prave takhle =
mel by existovat tag name a k nemu tak name:lang s totoznym obsahem.

  S tím Jeventálem fakt nevím, nikdy jsem to nikde neslyšel. Že by