[Talk-cz] Názvy vodních nádrží a water=reservoir

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Středa Srpen 30 08:52:37 UTC 2017

Tech v. n. je tam hodně ale podle mne není problém dát robotem to na Vodní nádrž stačí jednoduchý filter

water=reservoir a hledat všechny kombinace skratky v názvu  bez mezer s z mezerami a malá velká písmena. Takže nevidím jediný problém proč by robotem nešla odstranit zkratka.

 Michal