[Talk-cz] Už zase problémy s Pokemon GO?

majka.zem+talk na gmail.com majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Prosinec 1 22:34:47 UTC 2017

1. prosince 2017 23:03:05 SEČ, "Matej Lieskovský" <lieskovsky.matej na gmail.com> napsal:
>Ahoj!
>V globálním talku je zmínka o tom, že PoGO nově používá OSM i jako
>podkladovou mapu, a že kvůli tomu zase vzrostly potíže s falešnými
>parky.
>Po rychlé kontrole jsem našel tento podezřelý parčík:
>
>https://www.openstreetmap.org/changeset/54234958
>
>Existuje nějaký doporučený postup na řešení?
>
>Ať se daří,
>Matej

Řekla bych,  že nejlepší je hlídat změny ve "svém" území a jemně, ale vytrvale tlačit na smysluplnost změn stejně jako u kohokoliv jiného.

Dnes jsem v ČB odchytila nového uživatele při jeho editacích (ještě seděl u iD,  když jsem ho začala uhánět) . Přes komentáře a mail jsme si docela pokecali :)
Nakonec se z toho vyklubali taky Pokemoni a to díky té nové změně jejich podkladů - což je mi vcelku jedno,  pokud ty změny odpovídají skutečnosti.  Takže ho beru jako nového mapera,  na kterého je sice dobře dohlédnout a ty editace usměrnit,  ale jinak to neřeším. Jen budeme mít teď asi zmapovaný každý kousek trávníku a každou cestičku. Třeba ho časem chytne i samotné mapování. Začal docela slušně,  viděla jsem mnohem horší věci na začátek.