[Talk-cz] Adresa v POI

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Neděle Prosinec 10 13:18:29 UTC 2017

Dne 10.12.2017 v 12:08 Radek Kučera napsal(a):
> Ahoj, na wiki jsem nenašel úplně jasnou odpověď, tak bych potřeboval
> ujasnit, jak přesně se přiřazují adresy k bodům zájmu.
>
> Situace je taková: Je budova, na ní je umístěn bod s adresou se zdrojem
> ruian a v budově je jeden nebo i více POI, třeba tady radnice,
> infocentrum a knihovna:
>
> http://www.openstreetmap.org/#map=19/50.37133/12.91390
>
> Jestli to dobře chápu, adresa by měla existovat jenom jednou. Jako
> řešení mě napadá, přiřadit adresu polygonu budovy a na něj umístit body
> zájmu bez adresy. Původní bod s adresou odstranit. Je to tak správně?

Podle
  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:addr#How_to_map
by to tak melo byt.
AFAIK v situace v CR je situace trochu jina a vetsinou se pridava
adresni bod doprostred budovy. POI se pripadne prida taky doprostred
budovy. Adresa se pak uz na POI ani na budovu nekopiruje.
Ovsem StreetComeplete a Maps.ME to tam skrze sve uzivatele pridava.
Takze mame hodne duplicit.

Mirek