[Talk-cz] Adresa v POI

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Prosinec 10 19:58:53 UTC 2017

Ahoj,

Dne 10.12.2017 v 14:18 Miroslav Suchý napsal(a):

> Podle
>   http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:addr#How_to_map
> by to tak melo byt.
> AFAIK v situace v CR je situace trochu jina a vetsinou se pridava
> adresni bod doprostred budovy. POI se pripadne prida taky doprostred
> budovy. Adresa se pak uz na POI ani na budovu nekopiruje.

V ČR v tom kapku dělá bordel náš systém čísel orientačních, kde budova s
více vchody může mít více čísel orientačních. Takže ideální by bylo
dávat adresní body na ty vchody. On to tak RÚIAN u nových budov má. I
rodinné domy mají číslo popisné v místě vchodu.

Mám pocit, že někdo tady v minulosti vysvětloval že adresní body nejsou
problém - že si systém najde nejbližší adresní bod v rámci budovy,
případně nejbližší vně budovy. Navíc na mapě tě stejně nezajímá adresa,
ale přesná poloha ;-)

> Ovsem StreetComeplete a Maps.ME to tam skrze sve uzivatele pridava.
> Takze mame hodne duplicit.

StreetComplete by už neměl.