[Talk-cz] Prohlížeč talk-cz na osmap.cz

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Sobota Prosinec 30 11:32:52 UTC 2017

On 12/30/2017 12:12 PM, Pavel Zbytovský wrote:
> Ahoj,
>
> na posledním pražském OSM pivu [1] jsme se bavili s milancerem, že je
> občas dost dřina něco nalézt v talk-cz. Už delší dobu jsem měl v plánu
> udělat pro talk nějaký prohlížeč, neboť si myslím, že stávající podoba
> je pro nováčky dost nepříjemná.
> Využil jsem tedy volna a chuti něco ubastlit v PHP, zde je hotový
> prohlížeč: (konference po vláknech + vyhledávání)
> --> https://devosm.zby.cz/talkcz/
>
> Uvítám připomínky tady, případně i do kódu [2]. Největší problém je
> plain-text podoba těch zpráv z lists.openstreetmap.org
> [...]
Vypada to pekne a urcite uzitecne pro nove cleny.

Nevim, jestli je to bug, nebo vlastnost, ale kdyz po otevreni nejake
zpravy kliknu na mapu, zprava zmizi, ale po priblizeni stranky se znovu
nacte stranka a zprava znovu zobrazi.

Koukam, ze uz je to hotove a urcite je pekne, ze je to integrovane
osm.cz strance. Ale neda mi to nezeptat se, jestli se resilo moznost
pouzit uz existujici nastroj, ktery bude mit pravdepodobne vetsinu
problemu vyresenych, napriklad HyperKitty [1] pouzivame a prijde mi
docela pekne a uzivatelsky prijemne.

S pozdravem,
Jakub

[1] https://gitlab.com/mailman/hyperkitty