[Talk-cz] OsmHiCheck - nevyuzite fotky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Únor 3 22:55:11 UTC 2017

Dne 31.1.2017 v 09:29 Tom Ka napsal(a):
> Ahoj,
>
> stravil jsem dost casu uklidem nevyuzitych fotek - otagovano spousta
> fotek typu infopanel apod., doplneny chybejici REF do DB aby fungovalo
> parovani nepouzitych fotek. Celkem jsme z puvodnich 1060 na 673 coz je
> pekne :-)
>
> Doplnil jsem i statistiky nevyuzitych fotek podle autora, zkuse se
> mrknout a dostat svuj radek na 0 :-D
>
> http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?img  (uplne dole)

Ahoj,
projel jsem svých 10 fotek a našel jsem dvě duplicity  a jedno starší
provedení rozcestníku:
https://api.openstreetmap.cz/openid/ref/VS244

Vypadá to, že se zároveň změnilo i umístění rozcestníku (sloup vs.
samostatný sloupek), takže zřejmě došlo i k přesunu a fotka je teď dále
než 20 metrů a zobrazuje se jako chybná. Ten rozcestník není zrušený,
jen byl nahrazen novější verzí a bylo upraveno umístění. Takže jej
nechci posunout (původně byl jinde) a nehodí se pro něj štítek
"zruseno". Spíše bych to viděl na něco jako "nahrazeno" nebo
"zastarale". Mohl by jsi nějaký takový štítek přidat k těm, co se
přeskakují?

A pro označení duplicit by se hodilo přidat i štítky "duplicita" a "smazat".

A možná by nebylo od věci přidat volbu zda preferuji openid a v tom
případě by se mi odkazy do api otevíraly jako
https://api.openstreetmap.cz/openid... (namísto
http://api.openstreetmap.cz/table...). Ta volba by se mohla uložit do
cookies.

Díky,