[Talk-cz] Fwd: Využití Ortofotomapy pro OpenStreetMap

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Únor 9 06:49:29 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 2. 2017 7:41:53
Předmět: Re: [Talk-cz] Fwd: Využití Ortofotomapy pro OpenStreetMap
"
---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 8. 2. 2017 22:22:57
"

BTW: zkusil jsem kontaktovat Moravskoslezský kraj, zda by bylo možné získat
stejný souhlas i pro jejich ortofo (http://geoportal.msk.cz/Html5Viewer/?
viewer=leteckesnimky
(http://geoportal.msk.cz/Html5Viewer/?viewer=leteckesnimky))

"

Tak odpověď byla rychlá a bohužel negativní :-(
"
Kruciš, nový Seznam email mi to odeslal moc brzy :-(

Chtěl jsem ještě dodat, že data mají od TopGisu a licence jim neumožňuje
tento souhlas udělit. Následně mne odkázali na paní Zeníčkovou z TopGisu, že
bych mohl zkusit vyjednat vhodnou licenci tam. Ovšem zadarmo to prý nebude.

No tak nic, za pokus to stálo.

Marián

"

"