[Talk-cz] Neaktuální Cs:Map Features ve wiki?

Pavel Cvrček jasnapaka na jasnapaka.com
Středa Únor 8 12:16:43 UTC 2017

Ahoj,

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features
vs.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Map_Features

V přeložené verzi chybí například celé sekce "shop" a "sport". To mě vedlo
k tomu, že je to asi rozjeté. Všiml jsem si, že některé atributy jsou
popsány v jiných sekcích než v anglické verzi, ale to je spíš detail. Pokud
je překlad aktualizován, pak je má výzva bezpředmětná.

Pavel