[Talk-cz] Import České spořitelny

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 20:28:31 UTC 2017

Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 23. 2. 2017 14:36:24
Předmět: Re: [Talk-cz] Import České spořitelny

"
---------- Původní e-mail ----------
Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 23. 2. 2017 14:07:31
Předmět: [Talk-cz] Import České spořitelny
"

Ahoj,

no, vypadá to, že jsem se skutečně k něčemu takovému zavázal.

"

:-D

"

Ale asi jsem nějak čekal na výzvu, že to mám spsutit. :-)

""

Což v současné době moc nelze, protože s licenčním statusem Unknown

nás odmítnou rovnou.

Chtělo by to asi získat formální svolení s použitím dat.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_%C4%8Cesk%C3%A1_spo%C5%99itelna
(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_%C4%8Cesk%C3%A1_spo%C5%99itelna)

"

No já to právě pochopil tak, že od Spořitelny získáš ten souhlas. A myslím,
že jsem to asi dvakrát u Tebe urgoval, ale neodpověděl jsi mi.