[Talk-cz] Import České spořitelny

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pátek Únor 24 07:21:53 UTC 2017

Cau,

zadne urgence jsem myslim nikdy nedostal, ale to uz je asi jedno.

Dnes jsem jim napsal mail, jestli ta data muzeme pouzit, tak uvidime.

Dalibor

From: Marián Kyral [mailto:mkyral na email.cz]
Sent: Thursday, February 23, 2017 2:35 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Import České spořitelny

---------- Původní e-mail ----------
Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz <mailto:dalibor na dalibor.cz> >
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org <mailto:talk-cz na openstreetmap.org> >
Datum: 23. 2. 2017 14:07:31
Předmět: [Talk-cz] Import České spořitelny

Ahoj,

no, vypadá to, že jsem se skutečně k něčemu takovému zavázal.

:-D

Ale asi jsem nějak čekal na výzvu, že to mám spsutit. :-)

Což v současné době moc nelze, protože s licenčním statusem Unknown

nás odmítnou rovnou.

Chtělo by to asi získat formální svolení s použitím dat.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_%C4%8Cesk%C3%A1_spo%C5%99itelna

No já to právě pochopil tak, že od Spořitelny získáš ten souhlas. A myslím, že jsem to asi dvakrát u Tebe urgoval, ale neodpověděl jsi mi.