[Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

Marián Kyral mkyral at email.cz
Thu Feb 23 21:16:20 UTC 2017

Ahoj,
tak má intenzivní, již druhý týden trvající snaha o vylepšení přepínače
vrstev konečně přinesla ovoce a dostala se do stavu, kdy jsem s
výsledkem dostatečně spokojen. Hlavně, že to funguje dle mých představ ;-)

Protože bych to chtěl brzy nasadit na osmap.cz, prosím zájemce o
otestování a komentáře. Demo je dostupné na
http://rawgit.com/osmcz/osmcz/improve-layer-switcher/index.html

Hlavní změny:

  * Jednotlivé vrstvy rozděleny do skupin
  * Informační text se schoval za ikonu "?"
  * Ladění css a další drobnosti
  * Související změny pod kapotou - rozbitou vrstvu rozcestníku jsem
    snad už dal dohromady ;)

Pro zájemce - issue na Githubu: https://github.com/osmcz/osmcz/issues/36

Musím říct, že jsem se po počátečních fázích beznaděje konečně trochu
blíže skamarádil s Bootstrapem. Šikovná věcička ;-)

Díky,