[Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

Jirka Sedláček frettie na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 21:53:58 UTC 2017

Jak tomu rikas ty? :)

--
Jirka Sedláček

Dne 23. února 2017 v 22:17:10, Marián Kyral (mkyral na email.cz) napsal/a:

Ahoj,
tak má intenzivní, již druhý týden trvající snaha o vylepšení přepínače
vrstev konečně přinesla ovoce a dostala se do stavu, kdy jsem s výsledkem
dostatečně spokojen. Hlavně, že to funguje dle mých představ ;-)

Protože bych to chtěl brzy nasadit na osmap.cz, prosím zájemce o otestování
a komentáře. Demo je dostupné na
http://rawgit.com/osmcz/osmcz/improve-layer-switcher/index.html

Hlavní změny:

   - Jednotlivé vrstvy rozděleny do skupin
   - Informační text se schoval za ikonu "?"
   - Ladění css a další drobnosti
   - Související změny pod kapotou - rozbitou vrstvu rozcestníku jsem snad
   už dal dohromady ;)

Pro zájemce - issue na Githubu: https://github.com/osmcz/osmcz/issues/36

Musím říct, že jsem se po počátečních fázích beznaděje konečně trochu blíže
skamarádil s Bootstrapem. Šikovná věcička ;-)

Díky,