[Talk-cz] přetrasování polygonů LPIS

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pátek Únor 24 09:59:12 UTC 2017

S tim LPISem to chce za soucasneho stavu opravdu hodne hodne opatrne a pridat k tomu rucni opravy problemu, ktere trasovaci klik udela ve stavajicich datech. Kdyz v mem okoli zhodnotim klady a zapory LPIS tak se mi zda, ze pretrasovani podle LPIS nadelalo vice skody nez uzitku a dokonce i proti zakladnimu smylu zavedeni importu LPIS.

Uz asi tyden se k tomu zkousim pripravit nejakou ukazku, na ktere bych sve tvrzeni obhajil a nazorne ukazal vznikajici problemy, kterych je treba se vyvarovat (sice uz jsem drive upozornoval, ale marne, proto to chci ted udelat jeste vice nazorneji, protoze problemy pri trasovani LPIS stale vznikaji i v letosnim roce). A problemem nejsou jen ty male reliktni polygony. Jakmile ukazku pripravim dam ji k dispozici, mozna i vcetne nejakych uvah o tom jak v OSM k LPISu pristupovat, aby byl skutecnym prinosem.

Pavel Bokr

From: Zdeněk Pražák
Sent: Friday, February 24, 2017 10:38 AM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] přetrasování polygonů LPIS

Při kontrole turistických tras přetrasovávám i polygony LPIS a všiml jsem si, že v některých případech zůstávají po přetrasování malé zbytečky původního polygonu.
Chtěl jsem se zeptat, zda by tracer LPIS nešel upravit tak, aby při přetrasování ignoroval zbývající polygony LPIS dejme tomu s výměrou pod 50 m2.
Takto malé polygony se snadno přehlédnou. Větší polygony se tak snadno nepřehlédnou.
Pražák