[Talk-cz] Oprava ploch

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Sobota Únor 25 12:17:12 UTC 2017

Ahoj, opravám multipolygonů  v ČR se věnuji už delší dobu. Všechny zásadní chyby jako otevřené kruhy, křížení relací a inner/outer nepořádek postupně opravuji.
Zbývá jen níže zmíněná Praha a Nová Paka [1] , kde je také hodně nepořádku po importech. Do toho se mi nikdy moc nechtělo :)
Časem na to taky přijde řada, nicméně, kdyby se chtěl někdo přidat...
Zajímavé je srovnání chybovosti Německa, ČR a Polska. [2]

[1] http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=areas&lon=15.51659&lat=50.49427&zoom=15&opacity=0.49
[2] http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=areas&lon=14.68103&lat=51.26192&zoom=8&opacity=0.49

Milan