[Talk-cz] Přesnější mapování budov - stavební buňka a rampa/montážní jáma

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Leden 16 15:14:35 UTC 2017

Zdravím všechny při pondělku a jsem tu zase s dotazem.

První je podle mě jednodušší - je nějaký vhodný tag pro kontejnery
(tedy myšleno stavební buňky), pokud jsou permanentně na jednom místě?
Dát building=static_caravan nebo nechat jako building=yes a neřešit
dál? Našla jsem minimálně jeden, vedený v RUIAN a ukazující se jako
"objekt občanské vybavenosti" - pravděpodbně bylo schváleno jako
prodejna, pokud si dobře vzpomínám.

A v témže místě o kousek vedle je na jedné straně venkovní montážní
jáma (v areálu firmy) a druhým směrem venkovní montážní rampa (veřejně
přístupná). Ta montážní jáma je opět v RUIAN vedená jako budova, na
samostatném pozemku. Nějaký nápad co s tím? Zatím jsem té montážní
jámě přidala výšku 0 a nechala to jako budovu.

Díky za rady,
Majka