[Talk-cz] Nedělitelná mezera v OSM datech

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 19 08:34:02 UTC 2017

Ahoj,

nemám zrovna chuť polemizovat nad tím, co je správné a rozumné (není na
to totiž Jediná Správná Odpověď (TM) ).

Nicméně k editorům: Merkaartor si s tím poradí: Pokud vložíš
nezalamující mezeru (jako unicode znak), tak ji hezky uploaduje na
server, z tama si ji potom vyzvedne a ani při další úpravě ji nesmaže
(samozřejmě pokud ji nesmazal uživatel).

Stejné chování bych čekal od JOSM, protože Java je taky unicodová, a od
maps.me, které je také napsané v Qt (jako Merkaartor), ani jedno jsem
ale netestoval.