[Talk-cz] Nedělitelná mezera v OSM datech

jzvc jzvc na tpfree.net
Pátek Leden 20 15:45:07 UTC 2017

Dne 19.1.2017 v 21:36 Jan Macura napsal(a):
> [...]
>

> Chápu, ale pořád mi to nepřijde jako dostatečný argument. Je to jedno
> bez druhého – informace o tom, kde nezalomit řádek může existovat jen
> pro potřeby jeho zalomení a jsme zpátky u formátování dat (textu) pro
> konkrétní potřeby.
>
> Ale ten hate Jana Martince mě trochu nalomil (sic!). Pokud neexistuje
> žádný argument proti, kromě logického (to, co se tu snažím obhajovat),
> nemá asi smysl tomu bránit. Navíc, když Ladislav Laska píše, že některé
> editory s tím umí pracovat, bral bych to v nejlepším duchu OSM (a
> dobrovolnictví) jako možnost, ale určitě ne nutnost.

Existuje minimalne jeden zasadni argument proti, u znacne casti prvku
mapy je jejich nazev zaroven jejich identifikatorem (jednoduse proto, ze
neni jiny). A sem opravdu zvedav, az bude nekdo porovnavat (pripadne na
sebe navazovat) dve databaze, co rekne na to, ze mu to proti sobe nesedi
jen proto, ze na jedny strane sou nejaky divny znaky, coz mu trvalo
tyden zjistit.