[Talk-cz] Překládání wiki do češtiny - předání štafety

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pondělí Červen 19 06:09:36 UTC 2017

Jedno řešení mne napadá, ale to by muselo být na úrovni wiki a znamenalo by
to úplněn ji překopat:
https://www.mediawiki.org/wiki/Extension:Translate

V současnosti to používá Wikimedia Commons (trochu), MetaWiki i Wikidata

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb
tel. 777082195