[Talk-cz] Překládání wiki do češtiny - předání štafety

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Červen 19 07:11:46 UTC 2017

Jestli jsem to dobře pochopil během kvartálního piva, tak právě toto je
velmi obtížná cesta, neb správa wiki je řekněme roztříštěná. Dalibor snad
doplní.

Co by se mi osobně líbilo, by bylo něco ve stylu seznamů na poloha.net -
seznam změněných stránek  a zájemci by si to mohli vybrat, kterou stránku
opraví a po opravě by daná stránka zmizela.

Dalo by se to řešit nějakým robotem, který se přihlásí k odběru změnových
emailů, každý email naparsuje a dle okolností by buď založil nějaký ticket v
bugzille, tracu, githubu, čemkoliv… nebo by doplnil existující ticket. Dle
rozsahu změn by se pak dala i oštítkovat náročnost - malá změna vs. rozsáhlá
změna.

A ty tickety by se pak daly někde zobrazovat. Ideálně na openstreetmap.cz

Další věc, kterou jsme navrhovali, byla nějaká šablona s datem poslední
revize a pokud se změní původní zdroj, tak by se na stránce mohl zobrazit
nějaký červený pruh upozorňující na neaktuálnost překladu. Jenže to prý zase
tak jednoduše nejde.

Marián

---------- Původní e-mail ----------