[Talk-cz] OSM pivo Praha 1.3.2017

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Březen 6 22:12:08 UTC 2017

Ahoj!

> [...]
> V teoretické rovině probrány možnosti editace a tagování sportovních aktivit v přírodě.
> - běh na lyžích, pravidelně/nepravidelně upravované běžecké stezky, v OSM většinou jsou
> - divoká voda, trasy, nástupy, obtížnosti, splavnost dle stavu vody, v OSM zatím asi nic takového není
> - horolezectví, problém 3D skal. Přístupové cesty, nástupní místa a obtížnosti cest by v OSM být mohli.
> - jeskyně a jejich vnitřní prostory, opět problém ve 3D, patra,
> komíny, zaplavení.  Nezle mapovat jinak než speciální technikou.

Co vim, tak jeskyne se malujou dost casto "tak nejak od oka". Je
dulezity neztratit se, ale neni zas az tak dulezity kde presne pod
povrchem clovek je kdyz je v jeskyni.

A ano, jeskyne jsou opravdu 3D, ne jen 2.5D jako obchodni domy...

> - via ferrata v OSM (to jsme neprobírali ale souvisí to s tím)

Via ferrata se tam na normalne namalovat, i kdyz bez te 3D
slozky; tagy na to jsou. Nejakou jsem kreslil.

Mejte se,
								Pavel