[Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 15 20:38:36 UTC 2017

Tak to teď zkouším a jeden klacek cyklo/pěší mi vychází takhle:

Ale jak to uděláme s lyžaři, koňáky a vozíčkáři zatím netuším :-)

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 15. 3. 2017 16:35:08
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků
"Já bych to viděl tak, že primární by byla ikona turistického rozcestníku.
Jiná ikona pouze v případě, že se opravdu nejedná o pěší rozcestník. Jinak v
tom fakt bude bordel.

Následně vidím dvě možnosti:
1) udělat speciální vrstvu pro cyklo rozcestníky (a koňské a lyžaře a... -
hrozí, že jich bude strašně moc)
2) přidat do vrstvy rozcestníků možnost filtrovat si je dle typu - tedy
zobrazit si jen cyklo rozcestníky, nebo jiné…

To filtrování by se hodilo i do aktivní vrstvy, takže by bylo dobré napsat
to více univerzálně, aby se dal použít stejný kód.

Marián

---------- Původní e-mail ----------