[Talk-cz] dotaz na možnost rozlišení cyklorozcestníků

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Čtvrtek Březen 16 09:01:34 UTC 2017

Mariáne, společný rozcestník, moc pěkné. Předpokládám, že pro rozlišení zobrazení ikony cyklo, turista, cyklo+turista bude třeba všem rozcestníkům turistiky přidat k fotce nějaký tag, hiking, turista... .
Doufám, že to půjde nějak hromadně, ruční oprava u cca 10000 fotek nic moc :(

Milan