[Talk-cz] Mapovaci prace pro studenty - kde by mohli pomoci?

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Neděle Březen 19 17:27:18 UTC 2017

VŠ

From: Jan Macura
Sent: Sunday, March 19, 2017 6:22 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Mapovaci prace pro studenty - kde by mohli pomoci?

O jakých studentech jde řeč? SŠ? ZŠ?

H.

  vim ze se tady resili nejake studentske prace, ale nepamatuji si jestli se resili nejake moznosti mapovani. Jsem v kontaktu s vyucujicim, ktery posila sve studenty do terenu a zminil jsem se mu, ze by studenti mohli byt uzitecni i pro rozvoj OSM i dalsich veci.

  Ted davam dohromady tipy v cem by mohli byt studenti v terenu uzitecni (treba by se do neceho z toho mohli zapojit) a napada me:

  - cokoliv co v terenu zmapuji pridat do OSM

  - mohou fotit a nahravat rozcestniky (pripadne mapovat trasy, ale relace by byly asi moc, kdyz s OSM nedelali)

  - wikipedie by urcite uvitala fotografie mist a nekterych objektu

  - pripadne serie fotografii cest/tras jsou vitany na https://www.mapillary.com/

  - nebo alepson GPS trasy cest (zvlaste tech ktere nejsou videt na satelitnich snimcich) nahrane treba pres OSMTracker (nebo jiny efektivnejsi zpusob?)

  Na co jsem zapomel? Co treba “samostatne vypichnout”?

  Pavel Bokr