[Talk-cz] schránky, POI-Importer - úpravy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Březen 19 20:06:38 UTC 2017

Ahoj,
zase jsem trochu vylepšil POI-Importer -
http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=17/49.1889/16.6163&datasets=CZECPbox

Jednak jsem opravil problém, který vznikl po změně formátu odpovědi z
overpass-api - body se nebarvily ;-)
Díky Jakubovi za upozornění. Dále jsem přidal možnost změny souřadnic
během zpracování dat pro POI-Importer, takže se schránky zobrazí tam kde
mají.

Formát je jednoduchý - staré a nové souřadnice oddělené středníkem.

#původní souřadnice;opravené souřadnice
49.187420 16.615005;49.189101 16.614177
49.198716 16.598422;49.199258 16.596830
49.212358 16.597009;49.212774 16.600971
49.212036 16.596555;49.212974 16.596330

Soubor (a kompletní skript) je na githubu:
https://github.com/mkyral/osm/blob/master/import/ceska_posta/corrections.csv
Požadavky na posun můžete posílat buď emailem nebo rovnou jako pull
requesty ;-)

A abych to ještě více usnadnil, přidal jsem do tooltipu gps souřadnice.
Takže je stačí je zkopírovat, pak zkopírovat souřadnice správné schránky
a přidat do souboru.

Uvidíme kolik toho bude. Možná by nebylo špatné zkusit najít na České
poště někoho, kdo to má na starosti a zjistit, zda by neměli zájem o
přesnější souřadnice.