[Talk-cz] Církev bratrská - denominace OSM?

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Úterý Březen 21 18:00:30 UTC 2017

Pokud každý, kdo zavede novou hodnotu napíše do Wiki, co tím vlastně
myslel, nebo se nadefinují hodnoty předem, tak je to asi správně.

Jen mě pořád nejde přes pusu to všechno překládat do angličtiny. EVKdFSMiD
jsou také v němčině a nikdo to nepíše jako  FUCotFSiG (First United Church
of the Flying Spaghettimonster in Germany). Ten klíč denomination je ale
bohužel už tak zavedený, tak to asi nejde jinak.

Dne 21. března 2017 17:37 Jan Martinec <jan na martinec.name> napsal(a):

> [...]
> sakrální stavby etc. jsou po vlastech všude, ale málo je jich otagovaných.
>
> No. Takže asi první věc by byly ty values ;)
>
> - obě dosud použité czech_brethren jsou ČCE
> - czechoslovak_hussite jsou CČSH (asi i hussite)
> - roman_catholic je ŘKC (a teda těch 3405 catholic by asi bylo vhodný
> projít ručně a opravit na konkrétní *_catholic, byť to v 99% bude roman_*)
> - orthodox taky ověřit, jestli jsou to vše russian_orthodox
> - protestant a evangelical se pravděpodobně rozčlení do jiných denominací
> - lutheran je teoreticky ECAV nebo SCEAV nebo LECAV, ale to taky bude

Když už, tak už rozlišit i tohle, ne? :-P

Honza