[Talk-cz] Církev bratrská - denominace OSM?

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Úterý Březen 21 20:56:23 UTC 2017

Ještě co s kostely, kde se slouží bohoslužby více denominací (konkrétně
řeckokatolíci užívající římskokatolický kostel)?

Ad překlady - chápu u církví s mezinárodním působením, ale ty různé
bratrské církve jsou většinou omezeny na území Česka (/Slovenska?)

JAnD