[Talk-cz] Církev bratrská - denominace OSM?

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Březen 21 21:02:08 UTC 2017

Čí bohoslužby, toho denomination, řekl bych - to bychom se mohli zamotat do
luteránského původu kostela s Pražským Jezulátkem a Karlem IV., který na
Albertově nezakládal kostel Nejsvětější Bohorodice. I tady nám OTGR
poslouží spolehlivě, myslím.

HPM