[Talk-cz] osmap.cz v0.17

Marián Kyral mkyral at email.cz
Wed Mar 29 13:25:13 UTC 2017

Ahoj,
změny uvedené níže jsou teď nasazeny na openstreetmap.cz.

Kromě toho jsem ještě (neplánovaně) vylepšil nahrávání lokálních gpx/kml
souborů.
Každý soubor se přidá do přepínače vrstev a nyní lze stopa buď skrýt nebo
úplně smazat. Nově se taky zobrazí upozornění pokud se během zpracování
vyskytne nějaký problém (Moc velký soubor, nesprávný formát souboru…)

Teď už se fakt vrhnu na to nahrávání fotek a pak si dám pauzu - jaro je tu ;
-)

Marián

---------- Původní e-mail ----------