[Talk-cz] vetrelci a volavky

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Květen 30 14:53:18 UTC 2017

Ahoj,

Za mě to rozhodně zní jako dobrý nápad - pokud se nemýlím, je to ne úplně
velký dataset, který je statický (není třeba řešit updaty). Některé objekty
už jsou v mapě, a nejsem si jist, z čeho je mají zaměřený V&V, takže pokud
by se to importovalo, muselo by se to mergovat ručně a dost možná i s
terénním průzkumem: tady Slunce v OSM je, ale vedlejší Rak myslim ne:
https://www.openstreetmap.org/node/3166407146
S touhle stránkou můžu pomoct, s žádáním o datasety zkušenosti nemám.

Zdar,
Honza Piškvor Martinec