[Talk-cz] vetrelci a volavky

Pavel Cvrček jasnapaka na jasnapaka.com
Středa Květen 31 16:05:37 UTC 2017

Ahoj,

nabízím v této souvislosti data našeho projektu Křížky a vetřelci (
http://krizkyavetrelci.plzne.cz/), který mapuje drobné umění v Plzni. Něco
málo jsem už přidal, pokud by to chtěl někdo systematicky importovat, mohu
připravit export podle požadavku.

Ještě je tu web Drobné památky (http://www.drobnepamatky.cz/), který
provozuje můj známý, velký fanda map a nebude mít nic proti použití na OSM.
Více než 13 000 drobných památek IMHO stojí za to.

Zdraví

Pavel