[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Listopad 7 09:26:24 UTC 2017

Ahoj,
---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 7. 11. 2017 10:07:38
Předmět: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování
"
Raději samostatně.

Procházela jsem editace uživatele fell3 a zdají se mi velmi podivné. Asi by
bylo dobře ho rychle zabrzdit, protože jich přibývá nepřiměřeným způsobem.

Není tu někdo, kdo by měl informace např. o Kunraticích u Cvikova? Changeset
(https://www.openstreetmap.org/changeset/53553646#map=19/50.76853/14.67969&layers=N)
 jednoznačně blbě, protože aktivně zmapoval někomu nepřístupnou cestu na
zahradě(https://mapy.cz/s/2bkIT), navíc jednoznačně buďto podle ortofota na
mapy.cz(http://mapy.cz) nebo CUZK (což asi zmiňuje v jinak nic neříkajícím
komentáři).

"

Nemyslím si, že to je apriori špatně. Taky někdy mapuji příjezdovky až k
baráku. Fyzicky existují, takže to splňuje základní požadavek na
ověřitelnost v terénu. To, že tam je soukromý přístup se dá ošetřit tagem
access=private a následně třeba i přidáním tagu barrier=gate na cestu.
Někdy se hodí vědět, kde je vchod. Jestli zepředu nebo zezadu. Ten dům sice
vypadá jako rodinný, ale stejně tak tam může (už teď, nebo v budoucnu)
sídlit nějaká firma nebo živnostník.

Možná by ses ho mohla zkusit zeptat, proč právě toto zakreslil.

Marián

"

Případně na to prosím ještě někdo koukněte, než ho začnu kontaktovat, jestli
mi někde něco neušlo - je to moje hodnocení z gauče, bez místní znalosti.

Zatím na něj všichni dost kašlou, na protože tím množstvím changesetů ty
jeho změny zapadají v množství a nedají se dohledat. Nemá na změnách skoro
žádné komentáře.

Majka