[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Listopad 7 10:13:52 UTC 2017

Jo, taky jsem s ním loni nějaké armchair-edity řešil, a chvilku se
uklidnil. Když zase řádí, spíš bych to řešil na těch changesetech (pokud
bude ochoten komunikovat - minule se tvářil dost všeznale), block je až
krajní řešení.

Co se mi vůbec nelíbí, je ten návrh "edituj jen tam, kde bydlíš" - edity by
měly být posuzovány podle přínosu (tj. podle souladu s realitou, pořád
fungujeme podle OTGR), ne podle nějakýho "Němec ať si edituje Někde Jinde."
Edituju, kamkoli zavítám, odvetné "Tschechen, editiert hier nicht" by mě
dost mrzelo: fakt nechci OSM rozpadlý na léna "místních" a na neudržované
oblasti, kde není nikdo "doma." Jo, fakticky takhle nějaké oblasti
spravujeme (a udržujeme kvalitu) - ale ani je nevlastníme, ani nebráníme
před cizáky (ať geografickými nebo nově příchozími do OSM).

Zdar,
Honza Piškvor Martinec