[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Listopad 7 10:31:26 UTC 2017

No, hodila jsem mu tam komentář včetně výzvy, ať pokud možno zvětší
changesety a dává lepší komentáře. Nedávno ho za to sprdnul i kolega
Germán.
Jestli to k něčemu bude, to netuším - i tomu zmiňovanému vysvětlil, že to
tak dělá údajně kvůli tomu, že mu při jeho hromadě editů JOSM padá.
Nahrávat to postupně do stejného changesetu se ho budu snažit případně učit
až příště...

Osobně by mě opravdu zajímalo, jestli na těch místech skutečně někdy byl -
protože jinak mapuje podle letecké mapy.cz, na ničem jiném ty jeho poslední
edity nejsou vidět dost zřetelně. Na nekompatibilní zdroje map jsem ho taky
upozornila.
Takže jediná možnost je zatím asi kontrolovat a prudit komentáři.