[Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Listopad 7 13:33:57 UTC 2017

Kde prosím tě mapuješ? Konflikt při nahrávání jsem už neviděl strašně
dlouho. Možná to bude i tím, že jsem si zvykl před odesláním na server
provést  aktualizaci dat ze serveru.

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 11. 2017 14:29:09
Předmět: Re: [Talk-cz] Uživatel fell3 - podivné mapování
"
Ad JOSM - nastavení changesetů: používám vše podle chuti a nálady, funguje
to slušně ve všech nastaveních. Nahrávání po částech taky používám, ale to
má mouchy v konfliktech, kdy to pak víceméně spadne do té metody ponechání
otevřeného changesetu a postupného nahrávání. Už jsem taky nahrávala každý
objekt zvlášť, v changesetu o cca 6 tis. změnách (tedy nejprve po 1000
změnách -> neřešitelný konflikt, po 100 objektech -> neřešitelný konflikt,
po jednotlivých objektech -> vyřešeno na objektu č. cca 70 + nutnost dohrát
celý zbytek jednotlivě). Docela mě to poučilo pro příště, že nahrávat
častěji bývá lépe. Právě, že konflikty s jinými lidmi u toho postupného
nahrávání nevzniknou tak snadno.

A neprobiha v germanii nejaka soutez na tema o nejvetsi pocet changesetu? ;D

Jinak JOSM nema zadnej problem jednim vrzem nauploadovat klidne 10k+ zmen,
jedinej problem je v tom, ze to bude nejspis delat radove hodiny, a po tu
dobu to bude vypadat ze vytuh. Proto mam osobne nastaven upload po 1k, v
takovym pripade aspon vidis, kolik tech 1k casti to uz udelalo (fakt
nechapu, proc to tak trva, protoze tech dat je doslova par kB).

Kazdopadne s ponechanim changesetu otevrenyho nemam moc dobrou zkusenost, to
sem zkousel taky a dopadlo to tak, ze data zmizela. V lepsim pripade sem pak
narazil na nejaky konflikty s dalsim editorem. Je to ale uz par patku.
"