[Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Úterý Listopad 7 17:02:52 UTC 2017

Ahoj,

pres overpass turbo jsem si vytahl editace v mem okoli, na prvni pohled
skace sem tam po mape a na malickych uzemich se soustredi na velike
detaily - na takove, na ktere ani ja ve svem meste nedelam (dej prednost v
jizde nebo primapoval bazeny na zahradach), protoze mi prijdou dulezitejsi
veci. Take v mem okolil delal upravy geometrii jejichz smysl jsem
nepochopil.

Soukrome bazeny na zahradach - je to sice pekny detail - pridavani detailu
do mapy do urcite miry branit nechci, ale vymapovat soukromy bazen jen tagem
leisure=swimming_pool mi neprijde stastne. Kdyz si budu chtit udelat mapu
mist ke koupani, tak mi v tom vyjedou soukrome bazeny a vystup bude zcela k
nepouziti a cela OSM mi bude na 2 veci (pokud nam jde o vyuzitelnost dat
nejen na to, jak mame peknou detailni mapu v renderu). Bez access=private je
to IMHO pro mapu vetsi skoda nez uzitek. Teda pokud se nechci nekde
vytahovat kolik mame u nas moznosti se vykoupat - nemapoval je teda jen u
nas, delal to i jinde.

U changesetu https://www.openstreetmap.org/changeset/50255219 s takto
uvedenym zdrojem “private Wegaufzeichnungen (GPS Tracks) Aufzeichnungen von
meinen Radelfreunden und Bing Maps und Cuzk.cz” nemecky sice neumim, ale v
bingu (ktery zrejme cituje) ten bazen jeste vubec neni, takze dalsi
indicie - podnet k tomu co uz ude padlo - ze patrne obkresluje z neceho
jineho, nez uvadi a mozna i nekompatibilniho.

Akorat jsem nepochopil komentar zmen Korrekturen für OSM Inspector - neumim
nemecky, ale je to "oprava pro OSM inspector"??? - co mu osm inspektor hlasi
za ptakoviny, ze je treba dodavat IMHO zcela nadbytecne mezilehle (nikoliv
krajni) body do geometrii, ktere neprinasi zadnou smysluplnou informaci
navic apod.

Na to jak je akvitni je skoda, ze nemapuje vic smysluplne - to by byl pro
OSM urcite hooodne velkym prinosem!

Pavel Bokr