[Talk-cz] Soukrome bazeny - Re: Uživatel fell3 - podivné mapování

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Listopad 7 17:18:40 UTC 2017

Ano, správně, Korrekturen für OSM Inspector = opravy pro OSM Inspector.

Podle mě automatická editace jak vyšitá - někde něco najde, a začne do toho
hned vrtat.

+ Přesně, ty zdroje co cituje ty změny jednoznačně neobsahují. U toho
"mého" changesetu, kde se dohadujeme, se z něj konkrétní zdroj marně snažím
dostat, "dálkově" to je zřetelně jen na mapy.cz, "na blízko" je na to
zřejmě vidět jen přes vrata, nikde jinde, protože tam není plot, ale
solidní zeď. Že by se přesně trefil do letecké mapy tímhle způsobem se
předpokládat nedá. Ale na místě to neznám, jedu podle Panoramy.

@Marián + ostatní:
Později ho ještě popoženu, zrovna jsem na odchodu od PC. Ale nabízím
"překladatelské služby", pokud by mu někdo nevládnoucí němčinou chtěl
napsat v konkrétním místě - ať to nevypadá, že si sama vymýšlím. Kdybychom
ho opravdu potřebovali zarazit, bylo by lepší, aby ty komentáře byly na víc
místech a od víc lidí. Zatím to totiž na nějaké zamyšlení se nad sebou moc
nevypadá.