[Talk-cz] Hlášení budov (Was: Fungující transformace z Křováka!)

Jan Macura macurajan na gmail.com
Středa Listopad 8 19:41:01 UTC 2017

> Nejdou nějak jednoduše hlásit ty "rozkrojené" budovy, kde má jedna fyzická
> budova několik kódů RIUAN podle toho, na jaké parcele stojí?
> Tohle by mohlo jít z dat dohledat a odkontrolovat,  osobně to po
> natrasování částí spojuji a čísla nechávám všechna.

Dělám to stejně. Mám však obavu, že tohle bude pro ČÚZK ten nejsložitější
úkol k opravě. To spíš opraví ty chyby typu "dům už nestojí" nebo "tohle
není dům, ale nádvoří".

H.