[Talk-cz] Hlášení budov (Was: Fungující transformace z Křováka!)

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Listopad 8 20:19:40 UTC 2017

Ahoj,

tvůj optimizmus nesdílím ani v jedné věci.

Mnohokrát jsem ten seznam procházel, zda něco není opraveno. Našel jsem "samovolně" opravené dvě budovy a ty jsem ze seznamu smazal.

Stačí projít ty, u nichž je na začátku vykřičník (znamená, že v RUIAN došlo ke změně). Pokud je to stále špatně, tak stačí kliknout na ten důvod a jen ho potvrdit (aktualizuje se datum, vykřičník zmizí a budeme vědět, že je to stále špatně, protože v RUIAN se nic nezměnilo).

Procházím teď "svoje" budovy znovu. Našel jsem další 2 opravené, řadu neopravených. Dokonce i takové, které byly "opravené". Příklad: http://ruian.poloha.net/19/49.5361751391298/13.353297570223/B - geometrie budovy je jakoby správně, jenže ve skutečnosti z ní udělali multipolygon - jedna část multipolygonu je OK (to je ta budova) a druhá část je zase nesmyslně sousední parcela.

Doprojdu to, odstraním vykřičníky kde mohu a budova bez vykřičníku je zaručeně stále špatně. Pokud by něco v RUIAN měnili, vykřičník se zase objeví.

K druhému bodu musíme vycházet z toho, co lze reklamovat přes XML. Můžeme ohlásit neexistenci částí rozkrojené budovy. Ale které existují a které ne? Dalo by se odhadnout podle informací o budově v RUIAN. Některé budovy nemají žádné informace (patra, využité, zastavěná plocha) a jiné ano. Zastavěná plocha - můžeme zkusit odhadnout, zda plocha odpovídá skutečnosti. No a kdyby zbyla už jen ta správná budova, bude mít špatnou geometrii. No a která identifikační parcela je správně a která ne, když budova leží na několika parcelách? Co adresní místa, ke které rozkrojené části patří?

Je to boj :)