[Talk-cz] mapovat existenci wifi v metru?

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Říjen 19 08:34:43 UTC 2017

Dne 18.10.2017 v 10:36 Jan Martinec napsal(a):
> Ahoj,
>
> včera na mě v metru vyskočil hotspot "Metro - Wifi"; podle tohoto článku
> je pokryto 6 stanic.
> https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/v-metru-chytnete-wi-fi-dopravni-podnik-spustil-pripojeni-na/r~4ef74a5cb33511e79090002590604f2e/

A budes to po pristi zmene zastupitelstva a ukonceni penezovodu a tim
padem i provozu zase mazat? U ty hospody se da totiz ocekavat ze tam ta
wifi bude v ramci sluzby pro zakaznika dlouhodobe, ale toto ...

Ostatne, pokud vim po praglu uz takovych "projektu" bylo nekolik a
vsechny skoncily (po utraceni prislusnyho mnoztvi milionu) v zapomeni.