[Talk-cz] mapovat existenci wifi v metru?

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Říjen 19 08:53:40 UTC 2017

On 10/19/2017 10:34 AM, jzvc wrote:

> A budes to po pristi zmene zastupitelstva a ukonceni penezovodu a tim
> padem i provozu zase mazat? U ty hospody se da totiz ocekavat ze tam ta
> wifi bude v ramci sluzby pro zakaznika dlouhodobe, ale toto ...

Jo. Třeba u tý hospody se dá pro změnu očekávat, že tam vydrží půl roku,
a pak přijde jinej nájemce - změní název a typ kuchyně, a stejně musíš
editovat. Nebo se změní otvíračka, nebo cokoli jinýho; "dlouhodobost" je
v tomto případě spíše zbožné přání.
Shift happens, od toho je mapa editovatelná.

> Ostatne, pokud vim po praglu uz takovych "projektu" bylo nekolik a
> vsechny skoncily (po utraceni prislusnyho mnoztvi milionu) v zapomneni.
Na to, jestli tu MHMP utrácí moje daně s péčí řádného hospodáře, mám
velmi silný názor (spoiler: NE!), ale ten medle do mapy nepatří. Spíš mi
šlo o to, jestli bude k něčemu zmapovat to.

Nenašel jsem sice žádnou appku, která by konkrétně tohle měla jako
featuru, ale podle wiki to vypadá snesitelně:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:internet_access
"- Otevřené prostory jako jsou náměstí nebo ulice s veřejnými Wi-Fi
hospoty" - close enough.

Zkusím se podívat do taginfa, kde a jak je to užitý na ways a areas, a
zmapuju to.

Díky,
HPM