[Talk-cz] Import dat do QGisu

Jiří Komárek xkomczax na centrum.cz
Středa Září 6 11:15:03 UTC 2017

Ahoj,

budovy se dnes importují z RÚIANu. Některé vesnice nejsou zmapované
proto, že tam ještě není zdroj dat. Občas někdo obkresluje budovy ručně
podle satelitních snímků, ale v ČR jde spíše o minoritní záležitost.
Nové budovy přibývají s tím, jak je ČÚZK dává k dispozici (plán je,
tuším, mít vše do roku ?2022?). Existuje vrstva, která ukazuje budovy v
RÚIANu, které však nejsou z nějakého důvodu v OpenStreetMap (buďto
budovu někdo pomocí pluginu či jinak nezmapoval nebo má ČÚZK chybu v
datech - budova už neexistuje či nikdy ani neexistovala). Více viz
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:R%C3%9AIAN .

Barva a tvar budov se dělá ručně. V příkladu, který jsi posílal, je
výška renderovaná nejčastěji pomocí hodnoty building:levels.