[Talk-cz] Import dat do QGisu

Vladimír Semotán semotanv na gmail.com
Středa Září 6 11:39:57 UTC 2017

Prosek pěkný. Jo, umím si to představit, že to dá práci. Jsem programátor a
zabývám se generováním terénů pro letecké simulátory (z různých zdrojů dat,
i placených). Na GIS ale nikoho nemáme a tak se stane, že několik dnů řeším
něco v QGisu. Dá to skutečně dost práce a výsledek je vždy lepší jen fous.
Barvy střech jsem zkoušel získat automaticky podle ortofot. Ale to chce,
aby půdorysy dobře seděly, jinak je to takové +-.

Co se týče budov, OSM data jsou detailnější než ty, co máme teď. Proto bych
je chtěl zkusit. Jen trochu tápu v té licenci
<https://help.openstreetmap.org/questions/4669/can-i-use-openstreetmap-in-a-commercial-product>.
Co jsou odovzená data a co ne, jestli je můžu míchat s jinými daty a
podobně (například doplnit chybějící vesnice z DMÚ).

V.