[Talk-cz] FYI: Body záchrany v pražských lesích

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Září 6 13:00:45 UTC 2017

Ahoj,

on nezmizel celý dataset. Zmizely jen atributy (sloupce), konkrétně mimo
jiné zmizela ta čísla lamp.

Co mi zbylo z dob, kdy tam čísla ještě byla:

 count |                          ctmtp_popi| has_id
-------+--------------------------------------------
    62 | svítidlo na objektu - povrch. znak | f
   624 | svítidlo na objektu - povrch. znak | t
   692 | svítidlo na stožáru - povrch. znak | f
 96683 | svítidlo na stožáru - povrch. znak | t
   758 | svítidlo slav. osvět. na objektu   | t
   906 | svítidlo slav. osvět. na soklu     | t
     2 | svítidlo slav. osvět. na stožáru   | f
   152 | svítidlo slav. osvět. na stožáru   | t

has_id znamená, zda je či není kýžené číslo lampy.

Dne Čt 17. srpna 2017 22:02:52, Jan Macura napsal(a):

> Ahoj,
>
> co se lamp týče, podrobnou evidenci nevede jen Eltodo v hlavním městě,
ale
> prakticky v každé větší vsi, kde se nějaké VO vyskytuje to mají
začmárané
> do mapy s nějakými čísly.
> Problém, který je minimálně tam, kde VO spravuje ČEZ ES, je pro nás ten,
že
> tyhle tzv. poziční čísla nemusí být stabilní, tj. občas se můžou změnit,
> to i dost radikálně.
> Možná i to by mohl být racionální důvod, proč ten dataset z Opendat
Práglu